>
  • Binnen 1 week bij jou thuis*

  • CBW garantie, zeker van je aankoop

  • Betaal direct, achteraf óf in delen

9/10 Klantbeoordelingen

Verkoopadvies? 0416 - 539000

15% EXTRA korting?* Code = BLACKFRIDAY (*web only, zie actievoorwaarden)

15% EXTRA korting?* Code = BLACKFRIDAY (*web only, zie actievoorwaarden)

Retourneren & annuleren

Het kan gebeuren dat je een bestelling gedaan hebt en dat je daar liever vanaf ziet of dat je de bestelling wilt retourneren. Lees hieronder alles hoe je een aankoop van Woonexpress kunt retourneren of annuleren. Hou er wel rekening mee dat je retour altijd aan onze retourvoorwaarden voldoet. Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen. 


Hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om je online aankoop te retourneren:

Retourneren per post

Heb je bestelling per post ontvangen? Dan kun je deze ook retourneren per post. Vul het retourformulier in en verpak je retour(en) in de oorspronkelijke verpakking (inclusief het ingevulde retourformulier). Verstuur het pakket (met een pakketdienst naar keuze) naar:

Woonexpress
Att. Klantenservice/Retouren
Havenweg 5
5145 NJ Waalwijk

Bewaar altijd het verzendbewijs. Het retourneren van een pakketje is voor eigen rekening. Als je de hele bestelling retourneert en je hebt hiervoor bij de aankoop verzendkosten betaald dan betalen we deze verzendkosten ook aan je terug. Dit is alleen geldig bij het retourneren van de gehele bestelling, als je een deel van je bestelling terugstuurt dan brengen wij de verzendkosten in mindering op de terugbetaling.

Woonexpress ophaalservice

Wil je grote artikelen zoals een bank, tafel of kast retourneren? Stuur dan een mail naar info@woonexpress.nl. Vermeld in het onderwerp: "Retourneren en je ordernummer". Wij nemen dan contact met je op om een ophaal afspraak met je te maken. Verpak je retour zoveel mogelijk in de originele verpakking en zorg dat deze klaarstaat voor onze bezorgers. Voor het ophalen van je retour(en) met onze ophaalservice brengen wij € 49,95 in rekening.

Zelf retour brengen

Gratis retourneren? Dan kan je retour inleveren bij ons afhaalmagazijn (let op, je kunt je retour niet inleveren in onze winkels) Neem altijd het ingevulde retourformulier mee en lever deze in samen met je retour:

Afhaalmagazijn Woonexpress
Biesbosweg 4, 5145 PZ in Waalwijk
Openingstijden: maandag t/m vrijdag 7:00 - 15:45 uur (met feestdagen gesloten)
Telefoonnummer 0416 - 53 97 97

Nee, online gekochte artikelen kunnen niet geretourneerd worden in onze winkels. Deze aankopen gaan retour op dezelfde wijze zoals ze geleverd zijn.

Hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om je winkel aankoop te retourneren:

Retourneren in de winkel

Binnen 14 dagen na aankoop van bijvoorbeeld klein meubelen of woonaccessoires kun je het product in een winkel ruilen voor iets anders of retour brengen. Breng het artikel mee in de originele verpakking en ook de bon of factuur.

Woonexpress ophaalservice

Wil je grote artikelen zoals een bank, tafel of kast retourneren? Stuur dan een mail naar info@woonexpress.nl. Vermeld in het onderwerp: "Retourneren en je ordernummer". Wij nemen dan contact met je op om een ophaal afspraak met je te maken. Verpak je retour zoveel mogelijk in de originele verpakking en zorg dat deze klaarstaat voor onze bezorgers. Voor het ophalen van je retour(en) met onze ophaalservice brengen wij € 49,95 in rekening.

Als je een artikel of meerdere artikelen wilt retourneren hou dan rekening met de volgende retourvoorwaarden:

  • Je hebt na ontvangst van je bestelling 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Maak je een melding binnen 14 dagen (via mail) dan heb je nog eens 14 dagen extra om je retour terug te sturen/op te laten halen.
  • Je retourartikel(en) mogen niet gebruikt, incompleet of beschadigd retour.
  • Retourneer de artikelen bij voorkeur zo veel mogelijk in de originele verpakking. Is een product (of verpakking) toch vervuild of beschadigd dan beoordelen wij of er een waardevermindering wordt gerekend voor de beschadiging of vervuiling.
  • Artikelen zoals hoofdkussens en dekbedden waarvan de verzegeling na levering is verbroken, kunnen om hygiënische redenen niet retour genomen worden.
  • Op maat bestelde artikelen, zoals samengestelde meubelen, kunnen niet geretourneerd worden.
  • De kosten voor het terugsturen of het laten ophalen van je bestelling zijn altijd voor je eigen rekening.
  • Voor alle online verkopen hanteren we de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel.

Als we jouw retour(en) in goede orde hebben ontvangen betalen we deze binnen 14 dagen aan jou terug. We betalen je op dezelfde wijze terug als hoe je de aankoop hebt gedaan.

Als je de hele bestelling retourneert en je hebt hiervoor bij de aankoop verzendkosten betaald dan betalen we deze verzendkosten ook aan je terug. Dit is alleen geldig bij het retourneren van de gehele bestelling. De kosten voor het terugsturen of het laten ophalen van je bestelling zijn altijd voor je eigen rekening. Mocht je je betaling niet hebben ontvangen binnen de beloofde 14 dagen neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestellingen via de website kun je kosteloos annuleren, zolang deze nog niet zijn verzonden of ingepland voor bezorging. Neem hiervoor contact met ons op en hou je ordernummer bij de hand zodat we je snel verder kunnen helpen. Als je een deel van je bestelling wilt annuleren, vermeld dan duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat. Is je bestelling al onderweg? Dan gelden de regels voor het retourneren van een online bestelling.

Bestellingen via de winkel kun je kosteloos annuleren wanneer je dit doet binnen 5 werkdagen na het moment van bestellen. Daar zijn een aantal uitzonderingen op en dat zijn de op maat bestelde of naar eigen wens samengestelde artikelen. Hieronder valt bijvoorbeeld een bank, fauteuil of boxspring in een andere uitvoering of stof dan in de winkel staat. Bij een annulering na de termijn van 5 werkdagen worden annuleringskosten in rekening gebracht. Deze bedragen 30% van het aankoopbedrag tot 50% van de aankoop als je al geïnformeerd bent dat de levering kan plaatsvinden.

Annuleren doe je door een e-mail te sturen naar info@woonexpress.nl. Vermeld altijd je ordernummer zodat we je snel verder kunnen helpen. Als je een deel van je bestelling wilt annuleren, vermeld dan duidelijk om welk(e) artikel(en) het gaat.